REGULAMIN SERWISU KOMPUTEROWEGO
- Serwis komputerowy nie ponosi odpowiedzialności za utratę danych i programów. Klient dostarczający sprzęt do serwisu zobligowany jest do sporządzenia kopii zapasowej danych przechowywanych na dysku HDD. Na życzenie klienta serwis odpłatnie może wykonać archiwizację danych.
- Oprogramowanie (włączając systemy operacyjne Windows) nie jest objęte warunkami gwarancji.
- Dołożymy starań, aby wady ujawnione w okresie gwarancji zostały usunięte w terminie 14 dni roboczych od daty uznania zasadności reklamacji. W przypadku konieczności wysłania sprzętu do specjalistycznych serwisów okres naprawy może zostać wydłużony do 28 dni roboczych.
- Czas naprawy gwarancyjnej w przypadku braków formalnych ze strony klienta (np. braku karty gwarancyjnej, kopii dokumentu zakupu) biegnie od momentu usunięcia tych braków przez klienta.
- Pokwitowanie serwisowe jest jedynym dokumentem pozwalającym na odbiór sprzętu z serwisu i musi ono zostać zwrócone wystawcy przy odbiorze sprzętu. W przypadku zagubienia pokwitowania konieczne będzie wylegitymowanie odbiorcy sprzętu dowodem osobistym.
- W przypadku zgłoszeń serwisowych pozagwarancyjnych po upływie 45 dni roboczych może zostać naliczana opłata magazynowa w wysokości 5 zł netto dziennie. Brak możliwości zawiadomienia klienta w sposób przez niego wskazany, a nie wynikający z błędu serwisu, nie zwalnia klienta z opłaty magazynowej. W przypadku naliczenia opłaty magazynowej, odbiór sprzętu nastąpi po uregulowaniu tejże opłaty na rzecz serwisu komputerowego.
- Po upływie 90 dni nieodebrany sprzęt ulega przepadkowi i jest uznawany jako porzucony przez właściciela w rozumieniu art. 180 Kodeksu Cywilnego, oraz na podstawie art. 181 Kodeksu Cywilnego nabywa przez jego objęcie w posiadanie samoistne firma Tauntaun sp. z o.o.
- Podany czas naprawy jest terminem orientacyjnym i może ulec niezapowiedzianej zmianie.
- Serwis zastrzega sobie możliwość zwrotu klientowi nie naprawionego sprzętu o nieco odmiennych objawach aniżeli został przyjęty. Wynika to z faktu, że regeneracja niektórych układów elektronicznych wykonanych w technologii SMD bądź BGA nie zawsze przynosi pozytywny efekt. Wówczas naprawa jest możliwa poprzez wymianę wadliwego układu, o ile będzie osiągalny.
- Koszt ekspertyzy komputerów stacjonarnych wynosi do 60zł z VAT – opłata jest pobierana w przypadku rezygnacji z naprawy lub nie stwierdzenia usterki.
- Koszt ekspertyzy notebooków wynosi do 80 zł z VAT – opłata jest pobierana w przypadku rezygnacji z naprawy lub nie stwierdzenia usterki.
- Wymienione części nie podlegają zwrotowi, a uszkodzony sprzęt poddajemy utylizacji.
- Każdy klient oddający sprzęt do serwisu jest zobowiązany do zapoznania się z niniejszym regulaminem.
Oddając sprzęt do naprawy, dobrowolnie akceptuje powyższy regulamin, stanowiący zarazem umowę, na podstawie której świadczona jest usługa naprawy i ona reguluje prawa i obowiązki wynikające z tego tytułu. Wszelkie inne postanowienia muszą być przedstawione w formie pisemnej i zaakceptowanie przez obie strony.