Podczas wysyłania polecenia drukuj, drukarka Brother nie reaguje
Jeżeli podczas drukowania na drukarkach firmy Brother – drukowanie nie rozpoczyna się a dokument wysłany do kolejki wydruku po chwili znika z tej kolejki, może to oznaczać iż w systemie operacyjnym Windows 10 nastąpiła awaria serwera wydruków.
Powodem tej awarii jest nieudana poprawka do systemu Windows 10. Poprawka ta była instalowana automatycznie i była częścią większego pakietu poprawek. Firma Microsoft, w odpowiedzi na zgłoszenia od firmy Brother, wypuściła kolejną poprawkę do systemu Windows 10 (niestety nie instalującą się automatycznie).
Aby pobrać właściwą poprawkę, należy sprawdzić jaką kompilację ma nasz system operacyjny. W tym celu należy wejść w USTAWIENIA – AKTUALIZACJA I ZABEZPIECZENIA – INFORMACJE O KOMPILACJI SYSTEMU OPERACYJNEGO
Kiedy już znamy wersję systemu operacyjnego, wchodzimy na stronę firmy Microsoft:
https://catalog.update.microsoft.com/
i wyszukujemy poprawkę o numerze: KB4567512
Po wyszukaniu aktualizacji o numerze KB4567512, otrzymujemy listę poprawek do pobrania – ściągamy tą która przypisana jest do naszego systemu – wersja oraz odpowiednia kompilacja.
Po pobraniu aktualizacji, instalujemy ją i restartujemy komputer. Jeżeli wskazane działania nie pomagają zadzwoń do naszego serwisu. Numer telefonu w zakładce Kontakt
pomogło 🙂 drukuje. A tak swoją drogą to wypuszczać poprawki, które psują to tylko w stylu Microsoft. Ta co psuje jest obowiązkowa a ta co naprawia tylko opcjonalna – ręce opadają.